Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Η Παρασκευή Μπαφαλούκου είναι πτυχιούχος Φυσικοθεραπεύτρια και Αισθητικός από το τμήμα Φυσικοθεραπείας και Αισθητικής και Κοσμητολογίας της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, αντίστοιχα, του Α.Τ.Ε.Ι. Αθηνών. Η γνώση και η πολυετής εμπειρία στο χώρο της φυσικοθεραπείας μας επιτρέπει να κατανοούμε τις ανάγκες σας και να προτείνουμε την καλύτερη λύση με σκοπό να απαλύνουμε τον πόνο και να βελτιώνουμε την φυσική σας κατάσταση και ευεξία. Στο χώρο μας θα βρείτε ολοκληρωμένες υπηρεσίες φυσικοθεραπείας: • Κινησιοθεραπεία • Χειρομαλάξεις • Laser • TENS • Υπέρηχοι • Ηλεκτροθεραπεία • Διαθερμίες • Χαλαρωτική Μάλαξη • Παραφινόλουτρα Θα μας βρείτε δίπλα σας σε οποιοδήποτε φυσιοθεραπευτικό σας πρόβλημα…

Δευτέρα, 11 Απριλίου 2011

...''o υπνος θρεφει τα παιδια....''( απο Π.Μπαφαλουκου)

Ο ι ωρες που ξεκουραζομαστε και ιδιαιτερα οι βραδυνες ειναι μια εξτρα φροντιδα για το δερμα...και δινουν την ευκαιρια της ανανεωσης,  αποτοξινωσης και ξεκουρασης ολοκληρου του οργανισμου!!Το ευεργετικο οκταωρο μας δινει βελτιωση στη συσταση και στη φωτεινοτητα του δερματος!....................................................
Κατά τη διάρκεια της νύχτας το δέρμα αποκαθίσταται από τα επιβλαβή αποτελέσματα της καθημερινής πίεσης. Όταν δεν παίρνουμε τον απαραίτητο ύπνο το δέρμα μας υποφέρει. Αυτό είναι ιδιαίτερα αξιοπρόσεχτο στο εύθραυστο δέρμα κάτω από τα μάτια. Η κατώτερη περιοχή ματιών είναι σχεδόν πενήντα τοις εκατό λεπτοτερο από το δέρμα στο πρόσωπο. Οι άϋπνιες φαινονται πίσω από τις λεπτές γραμμές, τους σκοτεινούς κύκλους ή τις αυξομειούμενες ρυτιδουλες. Οι καλλυντικές επεξεργασίες μπορούν να μαλακώσουν τα αποτελέσματα της στέρησης ύπνου αλλά η προληπτική ιατρική είναι η καλύτερη θεραπεία. Οι επεξεργασίες ματιών είναι περιορισμένες στη δυνατότητά τους και δεν μπορούν να αντιστρέψουν την πίεση που μια έλλειψη ύπνου θα κάνει στο δέρμα.
1. Αποβάλτε το θόρυβο από την κρεβατοκάμαρά σας 2.Ενα χαλαρωτικο μπανιο πριν βοηθαει στον καλυτερο υπνο
 3.Δεν χρειαζονται τηλεορασεις και υπολογιστες στην κρεββατοκαμαρα
 4.Καταναλωση αλκοολ και νικοτινης δε συμβαλλουν στην ποιοτητα του υπνου
 5.Ελαφρυ γευμα
 6.Σωστο στρωμα και μαξιλαρι
 7Σταθερη θερμοκρασια..
Η θέση κατά τον ύπνο

Η θέση που παίρνουμε όταν κοιμόμαστε δυνατόν να επηρεάζει την κατάσταση του δέρματος του προσώπου. Αυτό συμβαίνει όταν κοιμόμαστε πάντα με τον ίδιο τρόπο, στην ίδια θέση για πολλά χρόνια.

Σε αυτές τις περιπτώσεις δημιουργούνται γραμμές και ρυτίδες ύπνου που δεν υποχωρούν όταν σηκωνόμαστε από το κρεβάτι. Οι άνθρωποι που κοιμούνται ανάσκελα δεν παρουσιάζουν τις εν λόγω αλλοιώσεις του δέρματος διότι δεν ασκείται πίεση στο δέρμα όταν το κεφάλι πιέζει το μαξιλάρι.

Στους άνδρες που κοιμούνται μπρούμυτα οι γραμμές του ύπνου εμφανίζονται στο μέτωπο επειδή είναι αυτό που πιέζεται προς το μαξιλάρι. Στις γυναίκες που κοιμούνται στο πλευρό, οι γραμμές εμφανίζονται στο μάγουλο και στο πηγούνι.Μια καλη θεση υπνου ειναι ανασκελα..!!!
Να κοιμάστε αρκετά!!!
Ο δερματολόγος του Yale, Nicolas Perricone, σημειώνει ότι όταν δεν κοιμάστε αρκετά το σώμα παράγει υπερβάλλουσα κορτιζόνη, μια ορμόνη που διασπά τα κύτταρα του δέρματος. Κοιμηθείτε αρκετά, συμβουλεύει ο ειδικός και θα παράγετε περισσότερη αυξητική ορμόνη που βοηθά το δέρμα να παραμένει σκληρό, περισσότερο ελαστικό και λιγότερο ευάλωτο στις ρυτίδες.
Ο εγκέφαλος  επεξεργάζεται και βάζει σε τάξη τις πληροφορίες που έλαβε μέσα στην ημέρα.
Το δέρμα περνάει από μια διαδικασία ανανέωσης των κυττάρων του και αποβάλλει ταχύτερα τα νεκρά κύτταρά από την επιφάνειά του. Γι’ αυτό και όταν ξυπνάμε μετά από έναν καλό ύπνο βλέπουμε το δέρμα μας πιο λαμπερό και ξεκούραστο.
Όλα τα συστήματα του σώματος μας κατά τον ύπνο βρίσκονται σε κατάσταση ηρεμίας, αναπαύονται και έτσι ανανεώνονται και επιβραδύνεται η διαδικασία της γήρανσης τους.
Η ψυχολογική μας κατάσταση βελτιώνεται έχουμε καλύτερη διάθεση αφού ο ύπνος μας βοηθάει να χαλαρώσουμε οπότε και να αποβάλουμε το στρες και την ένταση της ημέρας.Ο ύπνος είναι από τις πιο βασικές και απόλυτα αναγκαίες  φυσικές διαδικασίες του ανθρώπου...Φροντιστε να τον ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΤΕ!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου